czaswarszawski.pl

zdrowy styl zycia godzina wychowawcza

zdrowy styl zycia godzina wychowawcza

Cukier aktywuje w mózgu ośrodek przyjemności, który uwalnia opioidy, że paliwo pragnienie, aby uzyskać więcej cukru. Nawet widok lodów generuje te same uczucia przyjemności w mózgu obrazy pęknięcia rur zrobił dla osób uzależnionych od cracku.

Co się stało z cukrem?

Jedzenia nadmiar cukru może prowadzić do nadwagi, próchnicy zębów i skoki cukru we krwi, a następnie wycofanie cukru – ostrych spadków, wzór, który zaostrza drażliwość, niepokój i zawroty głowy.powiększanie ust trójmiasto Co gorsze, jedzenie zbyt dużo cukru powoduje oporność na insulinę, co prowadzi bezpośrednio do otyłości, cukrzycy i choroby serca. Większość słodki spożywczy ma wysoką zawartość tłuszczów nasyconych, jak również.

Dlaczego to robimy?

zdrowy styl zycia godzina wychowawcza

Kto nie zwinięta z miską lodów na samotnej piątek wieczorem? Downing łyżkę (lub dwanaście) cukru może być pocieszające, czy może to być po prostu zły nawyk. Gdy pragnienia się źle, mogą być również wiadomość od swojego ciała z powiadomieniem jego sygnały są pomieszane. Kiedy są wyczerpane lub niebieski, mamy niski poziom cukru we krwi i / lub niski poziom serotoniny, a ciało sygnalizuje, że mózg potrzebuje pick-me-up. Ten sygnał powoduje głód cukru.

Nie mogę zamknąć!

Można zatrzymać uzależnienie od słodyczy. Podobnie jak rezygnacja kofeinę, istnieją sposoby, aby uniezależnić się od przetworzonego cukru, który nie tylko sprawi, że zdrowsze, ale zwiększyć swoje szanse na długie życie.

zdrowy styl zycia godzina wychowawcza

Jeść więcej pokarmów bogatych w białka, błonnika i zdrowych tłuszczów, których powolny proces trawienia wszystkich i pomaga utrzymać poziom cukru we krwi w równowadze.

Dodaj suplement multiwitaminowy / mineralny, ponieważ składniki odżywcze, takie jak chrom, magnez i witaminę [B6] pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi.

Banish produkty pakowane pełne ukrytego cukru.

Artykuł dzięki: